Derfor bør du få en online assistent til din virksomhed

En online assistent kan være til stor hjælp for dig, som er ejer af en lille virksomhed. Hvis du er virksomhedsejer, så har du sandsynligvis rigtigt travlt! Der er nemlig et hav af forskellige opgaver, som skal laves, og du har sandsynligvis en hel masse forskellige kasketter på.

Efterhånden som din virksomhed vækster, kommer der blot flere opgaver til. Det er svært at finde tid til det hele, og du er efterhånden ved at have opbygget en pæn stak af opgaver, som bare ligger og venter, men som du aldrig får tid til at gøre noget ved. Samtidig ved du, hvor besværligt det er at skulle ud og fastansætte en medarbejder. Det er her, en online assistent kan hjælpe dig.

Din online assistent

Hyr en online assistent i stedet for at ansætte en ny medarbejder

Hvis du beslutter dig for at hyre en ekstra hånd til din virksomhed, så bør du overveje en online assistent fremfor en fastansat medarbejder. En online assistent kaldes også for en ‘virtuel assistent’, fordi arbejdet udføres virtuelt over internettet. Der er flere fordele ved at have en virtuel assistent i stedet for en fastansat medarbejder.

Din virtuelle assistent er fuldt ud tilfreds med at være timeansat. Derfor kan han eller hun hyres ind i perioder, hvor du har særligt travlt i din virksomhed. Således frigiver du tid til dine kerneopgaver, som du kan bruge til at få din virksomhed til at øge omsætningen.

Ved periodevist at hyre en online assistent ind i dit firma til at hjælpe dig via fjernarbejde undgår du også andre typer af besvær, som ellers er forbundet med at have en fast medarbejder. Du undgår eksempelvis bøvlet med at skulle udarbejde ansættelsesaftale og lønsedler samt tænke på forsikring til din medarbejder.

Nå mere i din virksomhed med en virtuel assistent

Du slipper også for at skulle lave stillingsopslag og andet papirarbejde omkring ansættelsen. Med en virtuel assistent vælger du blot en pakke med et vist antal timer for en konkret opgave. Dernæst får du din online assistent til at udføre opgaven for dig, hvorpå du betaler en faktura. Det er ret nemt!

Spar tid med en virtuel assistent og nå meget mere

Som ejer af en virksomhed er der enormt mange ting at få fra hånden. Du skal sørge for, at din blog bliver opdateret samt at skrive teksterne til dine nyhedsbreve. Du skal sørge for, at din hjemmeside altid er i toppen af Googles liste med søgeresultater på de vigtigste søgeord. Listen over opgaver, som du varetager, fortsætter.

Ved at ansætte en online assistent til at tage sig af de mere ensformige eller teknisk krævende opgaver, kan du spare flere timer om dagen. I stedet for kan du bruge tiden på opgaver, som øger bundlinjen i din virksomhed. Du kan bruge din tid på det, som er vigtigst for dig, få udrettet mere og slippe for stress.

Online assistent på arbejde

Brug din tid bedst muligt og spar penge med en online assistent

Du hyrer din online assistent til at hjælpe dig et givent antal timer til en konkret opgave. Din virtuelle assistent kan hyres ind for at aflaste dig i din virksomhed, når du har brug for det.

Når du får en virtuel assistent eller freelancer til at udføre arbejdet for dig, slipper du for de store, tilbagevendende udgifter til aflønning af en fastansat medarbejder. Med en virtuel projektansat assistent undgår du med andre ord at betale for mere, end du har brug for til udførelsen af den pågældende opgave.

Med en online assistent til at hjælpe dig med konkrete opgaver, når du har brug for det i din virksomhed, sparer du både tid og gode penge!

Fordelene ved at ansætte en online assistent kan opsummeres således:

  • Du sparer tid og penge

  • En virtuel assistent giver dig mere tid til dine kerneopgaver

  • Du slipper for besværet med at ansætte en fast medarbejder

  • Din online assistent kan hyres ind, når det passer dig

  • Online assistenten er tilfreds med timeaflønning

Er du klar til at få din egen dedikerede online assistent til at hjælpe dig med at nå meget mere?